Skip to main content

Համակարգչային ծառայություններ

Վեբ ծառայություններ

Համակարգչային Խանութ

Արագ համակարգչային աջակցություն

Հեռահար սպասարկման ծրագրեր

Համակարգչային և Վեբ  ծառայություններ

     Webpages.am կայքի նպատակն է Համակարգչային խնդիրների լուծումը դարձնել  հարմարավետ , արագ  և որակյալ , կայքում կարող եք գտնել այն բոլոր գործիքները որոնք կարող են օգնել ձեզ  ստանալ համապատասխան   համակարգչային , ցանցային և վեբ լուծումներ, ինչպես նաև արդիականացնել , վերանորոգել առկա սարքավորումները , վերացնել առկա ցանցային և ծրագրային թերությունները , Հնարավորինս արագ  ստանալ համակարգչային աջակցություն , ստանալ հրահանգավորումներ խորհրդատվություն սարգավորման , ծրագրի կամ ծառայության   վերաբերյալ

Հաճախ տրվող հարցեր

Ինչո՞ւ վճարել ավելին, քան իրականում օգտագործում եք : 30 րոպե / 3000 դրամ տարբերակի մասին

 Իմ փորձից ելնելով՝ ընկերությունների մեծ մասը ամսվա ընթացքում օգտագործում է ընդամենը մի քանի ժամ կամ նույնիսկ պակաս տեխնիկական աջակցություն։

Համակարգչի կամ կայքի հետ կապված շատ հարցեր՝ խորհրդատվություն, ուղղություն կամ փոքր փոփոխություններ, հաճախ լուծվում  են մի քանի րոպեում։

Ահա թե ինչու է ստեղծվել  30 րոպե / 3000 դրամ տարբերակը՝

որպեսզի վճարեք միայն այն դեպքում, երբ իսկապես օգնություն է անհրաժեշտ՝ առանց պարտադիր բաժանորդագրության։

Օրինակներ՝

  • Փոքր փոփոխություններ (տեքստի կամ նկարի փոփոխում, հղումների ուղղում) սովորաբար տևում են 5-10 րոպե։
  • Կարճ խորհրդատվությունը կամ ցուցումները՝ 10-15 րոպե։
  • Նույնիսկ մի քանի համակարգչային կամ կայքի խնդիրներ հաճախ լուծվում է միայն մեկ 30-րոպեանոց սեանսի ընթացքում։

Այդ պատճառով էլ 30 րոպե / 3000 դրամ տարբերակը հիանալի է նրանց համար, ովքեր պարբերաբար փոքր օգնության կարիք ունեն։

Արդյոք մասնագետի այց (սպասարկում մինչև 45 րոպե ) ծառայությունը ներառում է այլ ծառայություններ

«Մասնագետի այցը (մինչև 45 րոպե) նախատեսված է միայն խնդրի առաջնային ախտորոշման և խորհրդատվության համար։ Այլ ծառայություններ կամ աշխատանքներ (ծրագրի տեղադրում, սարքավորումների կարգավորում և այլն) ներառված չեն և գնահատվում են առանձին՝ համաձայն գնացուցակի։»

Եթե մասնագետի այցը գերազանցի 45 րոպեն, ի՞նչ կլինի։

Դրանից հետո արդեն ընտրվում է մեր գնացուցակից որևէ ծառայություն։ Օրինակ՝

  • Խորհրդատվություն / հրահանգավորում կամ կարգավորումներ – 30 րոպե / 3000 դրամ

  • Սարքավորման փոխարինում կամ տեղադրում – 6000 դրամ / հատ

Ինչպե՞ս է կատարվում ծառայության վճարումը։

Վճարումը կատարվում է ծառայության ավարտից հետո՝ կանխիկ կամ անկանխիկ եղանակով, ըստ նախընտրության։

Ինչպե՞ս կարող եմ համոզվել, որ խնդիրը կլուծվի։

Մասնագետը տեղում կատարում է ախտորոշում և մանրամասն բացատրում է հնարավոր լուծումները։ Եթե խնդիրը հնարավոր չէ լուծել անմիջապես, առաջարկվում է այլընտրանքային տարբերակ։

Կարո՞ղ եմ ծառայություն պատվիրել ոչ միայն Երևանում։

Այո, մեր մասնագետները կարող են այցելել նաև մարզեր՝ պայմանով, որ փոխադրավճարը հաշվարկվում է առանձին։

Ծառայություններ

Համակարգչի , ցանցային , տեխնիկական , ծրագրային , համակարգչային և ցանցային սարքավորումների , վեբ կայք, հոսթինգ 

Նոր ապրանքներ

Կառուցել սեղանի Համակարգիչ

Համակարգչային կոմպլեկտներ
Գրասենյակային/Տնային

Համակարգչային կոմպոնենտներ

    Համակարգչային , ցանցային և վեբ խնդիրների լուծում

    Առցանց

      Տվյալ տարբերակով Համակարգչային, վեբ և ցանցային խնդիրները լուծվում են Հեռահար՝ մասնագետի խորհրդատվության, հրահանգների և/կամ հեռահար ծրագրի միջոցով

    այն կարող է փոխարինվել “Այցելություն” տարբերակով եթե խնդրի լուծումը հնարավոր չէ իրականացնել հեռահար։

    Արժեք ։ 3000 դրամ /30 րոպե

    Այցելություն

    Կատարվում է եթե ONLINE և OFFLINE տարբերակները հնարավոր  չէ իրագործել։ Ծառայությունը իրագործվում է ձեր նշված հասցեում։

    Ներառում է մասնագետի այց ,  խնդրի վերծանում և խորհրդատվություն : խնդրի լուծման և օգտագործվող սարքավորումների կամ նյութերի արժեքները կհաշվարկվեն առանձին:

    Արժեք ։ 4000 դրամ

    գործընկերներ

    Համակարգչային, վեբ և ցանցային խնդիրների լուծում

    • Հակոբ Ջաղացպանյան ԱՁ
    • ՀՎՀՀ : 28060973
    • Լենինգրադյան 38, բն․ 73
    • hakop28ol@yahoo.com

    Վճարման եղանակներ